duminică, 14 martie 2010

Franturi de ganduri...

Franturi de ganduri...

I

Perfect!” - obisnuiai sa spui adesea,
Iar eu tindeam sa cred ca ai dreptate...

.... Dar ai gresit : perfectul e defect ...

II

Si ce pustiu mi-e-n suflet fara tine!
O, cat de mult as vrea sa ma iubesti!

.... Dar ai plecat cand eu credeam in tine ...

III

Tanjesc dupa un sarut cu ochii inchisi,
Tanjesc dupa un simplu “te iubesc”,
Tanjesc sa te revad in al meu vis!

... Si te visez plangand la un mormant ...

IV

Te vad plangand, privind inspre pamant.
Te vad pierdut intre morti si cei vii,
Iti simt durerea si-ncerc sa te ascult...

... Apoi ma mir: Vorbesti cu Dumnezeu?? ...

V

Esti imperfect, sa stii! Dar te iubesc...

VI

As vrea sa te aud si acum spunand: “ Sunt mirific! “.
Apoi sa ma privesti ca un misogin, dar sa-mi zambesti..

... caci tu nu stii, dar azi am sa te iert, pentru ca azi...azi imi lipsesti ...

VII

“Perfect!” - obisnuiai sa spui adesea,
Iar eu tindeam sa cred ca ai dreptate...

.... Dar ai gresit : perfectul e defect ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu