marți, 23 iunie 2009

Librarie

AZI SIMT TOT!


Azi am recitit poeziile lui Theo, prietenul meu din Bucuresti..sunt atat de triste, dar atat de adevarate…si totusi am reusit sa vad totul dintr-o alta perspectiva. Ar trebui sa ii arat si lui ceea ce vad eu..ar trebui sa il invat sa vada prin ochii mei…suna ciudat, dar azi, pentru el, ochii mei sunt de imprumut…
THEO, ma enervezi! De ce nu vrei sa iti publici poeziile alea?De ce nu vrei sa publici paginile alea de jurnal, scrisorile alea? Azi am decis sa continui sa promovez lectura, sa te sustin pe tine, sa vorbesc despre talentul tau si al altora ca tine…azi vreau sa le arat tuturor ca inca exista oameni talentati, oameni care isi valorifica talentul cu adevarat, insa nu este cine sa ii vada..raman undeva in umbra, desi sunt niste oameni geniali... Ajuta-ma azi, sa fii cunoscut maine!
Cititorule, azi am sa imi “pierd” ziua citind tóate blogurile care au ceva de spus! Azi vreau sa te conving ca merita sa citesti ceea ce au tinerii de spus..azi vreau sa gasesc si sa iti arat ceva frumos.. azi mi-ar face placere sa stiu ca ai lecturat textul de pe blog-ul urmator: http://sentimente-rationale.blogspot.com/2009/06/epilog-intimidat.html ...
Azi vreau sa te stiu fericit… azi sper ca e mai mult decat un vis…
........ …….. …….. …….. ……..
Azi m-am indragostit a mia oara. Azi am revazut marea de aproape si am simtit ca am renascut. Azi am resimtit ca exista speranta. Azi am acceptat ca lumea mea este facuta numai din sperante. Azi am simtit ca pot sa scriu, desi nu sufar. Azi nu scriu spre a ma descarca de tot ce ma framanta. Azi ma simt mai aproape cu un pas fata de paradis. Azi simt mai mult decat ieri ca Dumnezeu ma iubeste. Azi simt ca zambetul meu nu mai e trist…

Azi simt tot!

20 de comentarii:

  1. Intradevar e pacat ca sunt multi tineri talentati care nu'si expun operele.Traim intr-o lume care vrea sa scape de tot cei vechi si de aceea unora li se pare invechit sa citesti deoarece la scoala, liceu etc nu li se prezinta doar opere (intradevar bune) scrise de scriitori renumiti dar care lasa termenul de contemporan in urma sau l-a lasat demult si atunci si ideile se invechesc iar tinerilor nu le place.Poate daca si-ar expune mai multe tinere talente ar fi mai aprieciata si lectura deoarece ar contine idei noi, mai contemporane.Cand citesti o carte din alte timpuri de mult apuse e greu sa-ti imaginezi cum era pe vremea aia si care lucru cat de mult a insemnat si atunci devine ametior si plicticos in cele din urma mai ales daca nici nu tare esti un adept al lecturii.
    E foarte frumos textul si sper sa motiveze cat mai multe tinere talente sa-si expuna operele in atentia publicului.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu simt azi..tot..si maine o sa simt tot..pentru ca sunt fericita..si ma bucur ca si tu esti fericita.

    si da, ai dreptate. ar trebui ca fiecare din noi sa promoveze cultura si sa arate ca da, si in ziua de azi exista talente, si copii care se pricep. putin curaj doar:)

    RăspundețiȘtergere
  3. entuziasmul tau poate fi molipsitor, incetul cu incetul o sa reusesti sa mobilizezi tineretul sa iasa de sub carapacea sub care se ascund,sa isi expuna talentele. Vezi ce faci cu Theo :P

    RăspundețiȘtergere
  4. aa...da...si mi se pare foarte frumos din partea ta ca ai inceput cu Theo:) bravo..te pup tare, tare mult, copil:*

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ce mai face Theo ? :)) Zdringhi zdringhi ? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. cunosc problema. si in jurul meu se invart talente, pacat ca isi impartesc operele doar cu persoanele dragi si doar daca au incredere in ele. daca as incerca sa ma pun in locul lor probabil as simti la fel, totusi e vorba de cele mai adanci sentimente si obsesii puse in cuvinte... cine ar putea sa riste sa dezvaluie tot acest mister? oare merita arta contemporana aceste sacrificii? parerile se impart, vom vede ce ramane la sfarsit... imi plac ideile tale Paula, te pup :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, este foarte adevarat. Oameni talentati, dar in acelasi plini de nervi, suferinta, sau au alte motive ca sa nu le arate oamenilor ce stiu, cu ce pot sa faca lumea mai buna. Dar sunt si alti oameni, care doar mint si enerveaza lumea cu 'talentele' lor, aceea invadeaza lumea ca si paduchii, dar adevaratii oameni...

    RăspundețiȘtergere
  8. cum spune si pati sunt multi oameni care pretind ca au talent si vor sa intre cat mai in fata cu chestia asta si defapt ala ii un talent chinuit care il folosesc doar pentru a iesi in evidenta cu ceva....sunt si cazuri triste in care cei cu adevarat talentati se lasa intimidati de genul de oameni de care am vorbit inainte si de aceea nu fac nimic pentru a demonstra ca defapt ei au talent veritabil

    RăspundețiȘtergere
  9. exact ale, eu cred ca ar trebuii sa incetam sa le mai dam apa la moara la cei care se cred importanti si sa ii incurajam cumva sa-si publice operele...si eu am multi prieteni care scriu si chiar le iese foarte fain dar din pacate in cel mai fericit caz le posteaza pe un blog sau site si atat..iar in cazuri mai triste nici atata...isi tin ascuns talentul...ar trebuii facuta o campanie pentru asta:D

    RăspundețiȘtergere
  10. da co dar ca sa initiezi o campanie din asta iti trebuie oameni dormici sa faca o chestie voluntara si chiar sa scoata bani din buzunar pentru acesti tineri talentati...gandeste-te ca sunt multi care nu-si publica operele din motive financiare...si sponsorizari de la firme in perioada asta nici nu prea gasesti din cauza crizei economice...oricum nu e numai asta...sa zicem k opera de plublicat ii publicata dar iti trebuie cititori ca sa simti ca intradevar realizezi ceva...deci nu putem pusca din degete si gata campania:P

    RăspundețiȘtergere
  11. da, m-am gandit si eu la problemele legate de sponsorizare si cititori si ale alea...dar in ultimul timp chiar am observat ca din ce in ce mai multa lume pune accentul pe chestia asta....citit..lectura din placere...si chiar cred ca am gasi volutari si si sponsori...ar trebuii doar sa vorbim cu cateva edituri..putem face si o strangere de fonduri si adunam bani pentru asta:D totul depinde de cata vointa ai sa faci un lucru, daca ai vointa iese

    RăspundețiȘtergere
  12. a da si in legatura cu cititorii....se pot da un fel de monstre gratuite sau ceva in genu o bucata de fragment sau de poezie din cartea publicata ca sa atragem publicul...doar ar fi o campanie de incurajare si promovare a scriitorilor (operelor) respectivi....am promovao noi cumva ca sa adunam cititorii

    RăspundețiȘtergere
  13. hm...da corina si eu am cunostinte care scriu si nu stiu de ce iti publica operele doar pe un blog sau un site sau whatever ..cred ca stii la cine ma refer. si problema e ca ca acel cineva chiar vorbeste despre chestiile astea, ii critica oarecum pe altii, pe cand colo nu face nimik cu privire la aceasta problema...

    RăspundețiȘtergere
  14. oricum eu as fi pentru o "campanie" de promovare a lecturii si a tinerelor talente, orice idee care ar putea sa ii ajute pe acesti tineri artisti.
    Oricum Bv Paula, tine`o tot asa ;).
    Adevarul e ca ar trebui sa nu te lasi pana acel Theo si`ar publica poeziile..in fond daca si le publica ce ar avea de pierdut?
    Pentru toti cei care scriu si le e frica sa arate ce au creeat as zice: "Get your head out of your ass and Do something". Nu aveti nimic de pierdut, ci doar de castigat.
    Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  15. Probabil ca unii dintre nu vor sa-si asterne sentimentele pe o foaie de hartie, poate nu vor sa vada toata lumea ce simt eu...si pastreaza acele sentimente in sufletul sau:)...fiace face ceea ce ii sopteste inima:)....poate ca ar fi frumos sa vedem ce gandesc unele persoane asa poate am sti mai multe despre el/ea...dar exista prea multe "poate"...deci faci ccea ce doresti...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. delu aici nui vorba de asternut sentimentele pe foaie...e vorba de cei ce si le-au asternut deja..nu neaparat sentimente ca devine prea persoal pentru publicat intradevar dar e vorba de cei ce si-au asternut gandurile, imaginatia, ideile pe foaie intr-o maniera frumoasa....si sentimentele la o adica de ce nu....si de publicarea acestor randuri:D

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt de acord cu alin in ceea ce priveste sustinerea unei campanii de promovare a lecturii si TALENTELOR..daca sunteti de acord , as vrea sa facem o echipa care sa caute mai intai tineri talentati cu adevarat, care sa doreasca sa isi publice creatiile, si mai apoi sa cautam sponsori...am putea sa vorbim cu ceva prof de romana care sa ne coordoneze "proiectul" si apoi sa il prezentam unor ONG-uri care ne-ar putea ajuta....ce ziceti? va bagati? :D

    RăspundețiȘtergere
  18. oameni dornici se vor gasi intotdeauna, oameni care vor sa faca ceva bun pentru cei din jurul lor. e nevoie doar sa fie informati si motivati. si prin motivati ma refer la faptul ca ar fi mult mai interesant, captivant sau cum vreti sa spuneti sa aveti si o persoana publica alaturi de voi. o persoana cunoscuta, care sa vrea sa faca asta benevol. bine, pana acolo mai e ceva. dar puteti sa incepeti de la ceva mic, adica in liceu/oras, cu o campanie micuta, sustinuta fie de un om cunoscut si iubit de multi tineri (cum ziceai tu, un profesor intr-adevar apreciat), fie de o persoana, cum am mai zis, publica, dar din oras. si apoi, daca functioneaza aici, sa mergeti mai departe. daca reusiti sa convingenti un astfel de om, atunci primul pas e facut, pentru ca sigur o sa va ajute si sa gasiti sponsori, si sa va faceti cunoscuta campania:)

    RăspundețiȘtergere