miercuri, 27 iulie 2011

13 octombrie 2010. dW!L

Pentru ca eu
Sunt eu
Si am uitat sa ma schimb,
Sau poate nu am vrut sa ma schimb.

Nu am stat sa ascult
Cum e corect sa iubesc,
Cand trebuie sa zambesc,
Sau sa plang.

Si pt ca am chiulit de la cursul despre viata
A trebuit sa invat singura
Cum e sa traiesti, sau sa visezi,
Ce-nseamna sa experimentezi…

M-am ars cu iubirea,
Si-am sa ma mai ard inca de cateva ori;
Zambesc si plang,
Impulsiv.
Pierd mult, si mai ales timp,
Dar asta nu ar fi o problema daca El ar fi
Infinit.Dar nu e.

Si atunci ma tem ca azi e ultima mea zi,
Si plec de aici fara a mai spune-o data
“Te iubesc”
Sau “iarta-ma”,
Sau poate nici macar un simplu “multumesc!”

De ceas imi este mie foarte teama,
Nu de greselile din viitor,
Ci de timpul meu ce spune cand vrea el
STOP.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu