miercuri, 27 iulie 2011

VREAU

Nu am nevoie de jumatati. Nu sunt un om egoist, dar tind sa fiu perfectionista. Imi place sa am tot ce imi doresc, sa lupt oricat e nevoie pentru a obtine acel ceva la care ravnesc. Sunt un om ambitios, dar complicat. Cu toate astea, nu e greu sa intelegi ce vreau eu de la tine.
Vreau sa imi fii un prieten de nadejde, sa crezi in mine si sa imi dai tot, fara jumatati de masura, iar eu, la randul meu, nu voi intarzia sa iti ofer in schimb acelasi lucru. Vreau sa intelegi ca iubirea e de multe feluri, si ca nu trebuie sa iti fiu iubita, sa ma iubesti. Vreau sa ma cauti, sa ma intrebi ce mai fac si sa asculti cu interes raspunsul meu. Vreau sa te pot suna la 2 noaptea, sa iti zic ca am nevoie de tine, ca vreau sa plang pe umarul tau… si vreau sa nu te enervezi daca te sun in miezul noptii sa iti impartasesc fericirea mea. Vreau sa ma certi cand gresesc, si tot tu sa ma mangai si sa imi arati drumul cel bun. Vreau sa razi cu mine, sa ne sfatuim, sa ne contrazicem, sa ne batem, iar la sfarsitul zilei sa fim cei mai buni prieteni. Vreau sa zambesti cand imi auzi vocea si sa ti se lumineze fata atunci cand ma vezi. Nu ar strica sa ma critici, de fiecare data cand e cazul, si sa ma ajuti sa progresez. Vreau sa fii langa mine in fiecare zi, si nu ma refer fizic. Vreau ca uneori sa asculti un cantec ce iti aminteste de mine, sa vezi lucruri ce stii ca imi plac si sa te gandesti la mine.
Vreau sa imi oferi toate astea [, si poate chiar si un bonus ce m-ar incanta] cu inima deschisa, fara vreun interes, si sa indeplinesti o ultima conditie: sa ma lasi sa iti ofer si eu acelasi tratament! Altfel, nu vreau nimic…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu