miercuri, 27 iulie 2011

Primavara

Am simtit ca s-a facut brusc primavara. Am iesit din casa in graba, sa cumpar drept cadou o orhidee, dar soarele mi-a incetinit pasii si m-a facut sa zambesc.


Mergeam singura, zambind, cu ochii intredeschisi, caci soarele ma orbea. Din sens opus, o femeie de vreo 30 de ani, venea cu un copil de mana. Zambea. Baietelul ii povestea ceva, foarte incantat. Vantul imi batea in fata. In mintea mea se repetau aceleasi versuri, la infinit, desi nu le mai ascultasem de mult, foarte de mult...am inceput sa cant, incet: "Primavara Soarele se joaca-n mana ta..."


In cateva minute (poate doar secunde?), mi-am umplut sufletul de fericire, de parca as fi prins superpromotie si as fi luat sa-mi umplu toate buzunarele. Am observat ca de cele mai multe ori fericirea vine pe neasteptate si de nicaieri, si ca de fiecare data cand ma incearca, inima mea tinde sa explodeze de la atata iubire cata o incape...si iubesc nelimitat, pana cand cad in amortire si ma trezeste un "miros de primavara" sau un "cub de gheata" ce imi aluneca pe sira spinarii si ma readuce in starea initiala (de indragostita).


Sunt un om care se indragosteste usor si caruia ii trece greu. M-am indragostit de munte si de folk, iar acum sunt irecuperabila. Unul din lucrurile ce imi fac placere si imi aduc bucurie, e petrecerea timpului liber intr-un mod cat mai simplu, mai decent, mai creativ si mai frumos, alaturi de prieteni. Dar cele mai marunte lucruri din lumea asta imi aduc fericire, pe nesimtite. Am sesizat de curand cata placere imi face sa stau in statie, asteptand autobuzul, in timp ce soarele flirteaza cu mine si cu cea/cel de langa mine, fara sa ma faca sa ma simt neglijata. Habar nu aveam cat e de relaxant sa citesti carti mergand cu autobuzul (dar imi place numai cu nr. 17!)!

... si imi mai place mult de tot atunci cand vantul imi sufla parul dandu-mi impresia ca se joaca cu mine, ca ii face o atat de mare placere prezenta mea in calea lui, incat incearca din rasputeri sa imi ofere cel mai relaxant masaj posibil! Iar eu, chiar apreciez asta...

Oricum, sunt multe lucruri ce ma fac fericita...ma intreb de ce au nevoie cei din jurul meu sa fie fericiti...

Si pt ca azi am vazut un film superb, mi-au ramas in minte doua intrebari: "Ai avut o viata fericita?" si "Viata ta a adus fericire altora?" ... sper ca intr-o zi sa pot raspunde afirmativ la ambele intrebari :) va insemna ca sunt si am fost un om implinit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu